دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه بررسی طرح شهرک کشاورزی مولد دلیران در استان بوشهر برگزار شد

جلسه‌‌ی بررسی طرح شهرک کشاورزی مولد دلیران در استان بوشهر با حضور مدیرکل شیلات استان بوشهر، مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس نظام دامپزشکی استان، و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، همراه با سایر اعضا و ارائه‌دهندگان پروژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد توسعه، با حضور مقامات مرتبط، جلسه‌ای به بررسی طرح شهرک کشاورزی مولد دلیران در استان بوشهر برگزار شد. در این جلسه که با همکاری روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار شد، حضور داشتند: مدیرکل شیلات استان بوشهر، مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس نظام دامپزشکی استان، و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، همراه با سایر اعضا و ارائه‌دهندگان پروژه.

این طرح شامل ایجاد شاخص‌های فعالیت کسب و کار (شیلاتی-میگو) و سکونتگاه‌های کارگری رفاهی به صورت یکپارچه می‌باشد. اهداف اصلی این طرح شامل تلاش برای حصول بهره‌وری بهینه از مصرف آب و انرژی در شهرک‌ها، ارتقاء بهره‌وری در مزارع پرورش میگو با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین، کمک به سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات مالی و حمایتی مورد نیاز به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت مردم محلی و استقلال نسبی آنان در تولید محصولات شیلاتی است. در این جلسه، اهداف این طرح مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *