یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۷۰درصد منابع اعتباری بخش کشاورزی توسط استانداران تامین می‌شود

دکتر محمد هادی حاج محمد رئیس قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت جهادکشاورزی با اشاره به جدیت و اهتمام فزاینده مدیران استانی در جهت اجرای پروژه های بزرگ آب و خاک در کشور، گفت: از مدیران سازمان های برنامه و بودجه استان ها می خواهیم اهتمام بیشتری جهت اختصاص منابع مورد نیاز اجرای این طرح داشته باشند تا تحقق اهداف عالیه آن زودتر مشهود و ملموس گردد.

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد کشاورزی، دکتر محمد هادی حاج محمد رئیس قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت جهادکشاورزی با اشاره به جدیت و اهتمام فزاینده مدیران استانی در جهت اجرای پروژه های بزرگ آب و خاک در کشور، گفت: از مدیران سازمان های برنامه و بودجه استان ها می خواهیم اهتمام بیشتری جهت اختصاص منابع مورد نیاز اجرای این طرح داشته باشند تا تحقق اهداف عالیه آن زودتر مشهود و ملموس گردد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد جهت تامین اعتبار و بودجه برای طرح ملی آب و خاک و آبخیزداری در کشور گفت: حجم کار و فعالیت استان‌ها در قراردادهای طرح «آبخیز تا جالیز» با همت بسیج به مقدار و ارقام بزرگی رسیده است.
وی اظهار داشت: کار باید در حوزه منابع به‌کارگیری شود که همه پیگیر آن در دولت هستیم. امسال در جدول بودجه اعتبار مشخصی پیش‌بینی شد که منتظر تخصیص آن هستیم.
رئیس قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت وزارت جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: از برنامه بودجه استان‌ها مجدانه خواستار پیگیری هستیم. اعتبار از محل منابع بودجه‌ای تامین خواهد شد که در این خصوص نیز پیگیری در حال انجام است.
حاج‌محمد بیان کرد: ۷۰درصد منابع توسط استانداران در تعهد تامین است و مدیران جهاد پیگیر هستند. ممکن است منابع جایگزین باشد اما بهر صورت کمک کننده برای پیشبرد اهداف خواهد بود.
رئیس قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت جهاد کشاورزی در پایان از مدیران جهادکشاورزی استان‌ها، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی به واسطه حسن همکاری در اجرای طرح قدردانی نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *