شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

احداث شهر مولد ساحلی جدید در استان بوشهر

شهر مولد کشاورزی
استاندار بوشهر از احداث ۴ شهر مولد ساحلی جدید در استان بوشهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در بررسی روند اجرای طرح اقتصاد دریامحور در منطقه ساحلی تنگستان با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد دریامحور

به گزارش روابط عمومی قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در بررسی روند اجرای طرح اقتصاد دریامحور در منطقه ساحلی تنگستان با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد دریامحور و در سفر هیئت دولت به استان بوشهر بر شکل گیری شهرهای ساحلی در استان های جنوبی از جمله بوشهر تأکید شد.
وی طراحی سکونتگاه در قالب شهرهای جدید مولد ساحلی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون عملیات مطالعات این شهرهای مولد توسط مشاور در حال اجرا است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه این سکونت‌گاه‌های ساحلی در قالب و سیاست اقتصاد دریامحور اجرا می شود، گفت: قبل از این طرح، به دستور معاون اول رئیس جمهور شهر مولد در بخش ساحلی تنگستان اجرایی شد.
محمدی‌زاده مساحت شهر مولد در تنگستان را ۸۰۰ هکتار در کنار ساحل خلیج‌ فارس دانست و بیان کرد: در اجرایی شدن شهر مولد همه بررسی‌های لازم انجام و به دستگاه سرمایه‌گذار برابر دستور دولت واگذار شده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *