دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرح پرورش ماهی و میگو در سواحل مکران اجرایی می‌شود

همکاری موسسه جهاد توسه و قرارگاه خاتم
اجرای طرح پرورش ماهی و میگو در سواحل مکران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) انجام می‌شود. بر اساس توافق بین وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) طرح بزرگ پرورش

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، اجرای طرح پرورش ماهی و میگو در سواحل مکران با همکاری وزارت جهادکشاورزی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) انجام می شود:
بر اساس توافق بین وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) طرح بزرگ پرورش میگو و ماهی در قفس در سواحل مکران اجرایی می‌شود.
در جلسه ای که به همین منظور در محل سازمان شیلات با حضور نمایندگان مؤسسه جهاد توسعه و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، مقرر شد در راستای توسعه آبزی پروری و ایجاد اشتغال پایدار، عملیات پرورش ماهی در قفس و میگو در محدوده سواحل مکران با مشارکت سازمان شیلات و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اجرا شود.
بنا بر این گزارش، در این جلسه مقرر شد تا ظرفیت ردیف‌های بودجه‌ای سازمان شیلات و مولدسازی دارایی‌های وزارت جهاد کشاورزی برای این طرح مورد استفاده قرار گیرد و مؤسسه جهاد توسعه به عنوان بازوی اجرایی سازمان شیلات برای مدیریت اجرا و تأمین و جذب سرمایه گذاری و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نیز به عنوان مجری عملیاتی در این طرح مشارکت و حضور داشته باشند.
گفتنی است در جلسه مذکور مهندس حسینی رئیس سازمان شیلات و معاونین این سازمان، مهندس جوادی عضو هیأت مدیره مؤسسه جهاد توسعه و معاون طرح و توسعه آن، مهندس علیرضایی مدیرعامل مؤسسه حیات سبز و معاونانشان از قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و آقای رئیسی رئیس سازمان شیلات استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *