شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه خرما در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود

نمایشگاه خرما
مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر از برگزاری نمایشگاه بزرگ خرما و صنایع جانبی وابسته با حضور ۷۰ شرکت از ۱۴ استان کشور در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر از روز ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت، ضرغام حیدریه ظهر دوشنبه در نشست مسئولان حوزه اقتصادی استان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت ها و مزیت‌های موجود در استان بویژه در حوزه تولیدات کشاورزی مورد توجه و تاکید است.
وی افزود: خرما یک‌ محصول استراتژیک و مهم محسوب می‌شود که ارزش غذایی بالایی نیز دارد و تلاش برای بهبود معیشت نخلداران و تولیدکنندگان این محصول در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: نمایشگاه بزرگ خرما به میزبانی استان بوشهر از ۲۳ آبان در نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.
حیدریه از حضور ۷۰ شرکت داخلی از ۱۴ استان کشور در نمایشگاه خرما در بوشهر خبر داد.
رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر نیز یادآور شد: بعد از برگزاری موفق چهار دور نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته، دوره پنجم آن از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آبان ماه در بوشهر برگزار می‌شود.
خورشید گزدرازی ادامه داد: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت از مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، یزد، فارس، قزوین، هرمزگان، کرمان، خوزستان، کرمانشاه، البرز و بوشهر حضور پیدا می‌کنند.
وی افزود: فعالیت نمایشگاه خرما در بوشهر در زمینه های فرآورده های خــرمایی، ماشــین آلات تخصصی صنـایع غــذایی و شـرکــت های دانـش بنیان، چـاپ و بسته بندی، صــادرات و بــازرگانی داخلی، کود و سم و صـنایع دستی پیش بینی شده است.
گزدرازی گفت: امیدواریم بزرگ‌ترین رویداد صنعت خرمای استان، همانند سال‌های گذشته دستاورد خوبی برای فعالان این عرصه داشته باشد و به رونق فروش خرمای استان کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *