یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مؤسسه جهاد توسعه با باغداران خرما تفاهم نامه امضا کرد

امضا تفاهم نامه
در روز سوم نمایشگاه بوشهر باغداران و فعالین حوزه کشاورزی و کشاورزان پیشرو در حوزه خرما با حضور در غرفه مؤسسه جهاد توسعه تفاهم‌نامه‌ای را با این مؤسسه امضا کردند. آقای مهندس جوادی عضو هیئت مدیره مؤسسه جهاد توسعه پس از جلسه ارائه طرح تخصصی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، در روز سوم نمایشگاه بوشهر باغداران و فعالین حوزه کشاورزی و کشاورزان پیشرو در حوزه خرما با حضور در غرفه مؤسسه جهاد توسعه تفاهم‌نامه‌ای را با این مؤسسه امضا کردند.
آقای مهندس جوادی عضو هیئت مدیره مؤسسه جهاد توسعه پس از جلسه ارائه طرح تخصصی با کارشناسان این حوزه در مراسم عقد تفاهم‌نامه با تعدادی از باغداران شرکت کردند. در روز سوم جمعاً ۱۰۰۰ هکتار نخلستان برای اجرای طرح با مؤسسه جهاد توسعه مورد تفاهم قرار گرفت. مسئولین استانی و فعالان حوزه خرما در دیدار با مهندس جوادی از دغدغه‌های خود و موضوعات فنی قابل اجرا در بحث افزایش عملکرد خرما به بحث و گفتگو پرداختند. آقای مهندس جوادی همچنین به بازدید از غرفه‌های نمایشگاه پرداختند و جلساتی را با تیم‌های فناور و هسته‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی خصوصا نخلستان ها که در نمایشگاه حاضر بودند برگزار کردند.
نمایشگاه بوشهر با حضور مسئولین مؤسسه جهاد توسعه و کارشناسان فنی این مؤسسه در حوزه افزایش عملکرد فناورانه نخلستان‌ها برگزار شد. این نمایشگاه به مدت چهار روز از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در شهر بوشهر برپا شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *