دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روند رو به جلو پروژه‌های آبخیزداری استان البرز؛ تعهد به پیشرفت و رفع موانع

اقدامات در راستای تقویت سفره‌های زیرزمینی و مدیریت بهینه منابع آبی در استان البرز صورت می‌گیرد. همچنین، تأثیرات مثبت طرح‌های آبخیزداری در کاهش بلایای طبیعی و تقویت امنیت جوامع محلی حوضه‌های آبریز استان نیز مشهود است

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد توسعه، پروژه‌ای ملی با موضوع آبخیزداری که طی قرارداد بین وزارت جهاد و کشاورزی و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در استان‌های مختلف کشور در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد توسعه در جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، جهاد کشاورزی استان البرز و بسیج سازندگی در مؤسسه جهاد توسعه برگزار شد، روند پیشرفت پروژه‌های آبخیزداری و بهسازی آب کشاورزی استان البرز مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست، مشکلات و موانع موجود در مسیر تحقق این پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع آن‌ها اتخاذ شد.

این اقدامات در راستای تقویت سفره‌های زیرزمینی و مدیریت بهینه منابع آبی در استان البرز صورت می‌گیرد. همچنین، تأثیرات مثبت طرح‌های آبخیزداری در کاهش بلایای طبیعی و تقویت امنیت جوامع محلی حوضه‌های آبریز استان نیز مشهود است.

با توجه به اهمیت این پروژه‌ها، تلاش‌ها برای پیگیری و تکمیل آن‌ها با قوت ادامه دارد تا ضمن تقویت سفره‌های زیرزمینی، مشکلات زیست‌محیطی و آبی استان به حداقل برسد. این تلاش‌ها نشان از عزم جدی دست‌اندرکاران برای بهبود وضعیت منابع آبی در استان البرز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *