یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر پیشرفت پروژه شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره مؤسسه جهاد توسعه، طی گزارشی بر پیشرفت پروژه ساخت شهرهای مولد کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با مدیر‌عامل و رئیس هیأت مدیره مؤسسه جهاد توسعه، طی گزارشی بر پیشرفت پروژه ساخت شهرهای مولد کشاورزی تأکید کرد. این پروژه که با هدف توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اجرا می‌شود، در حال حاضر در چند استان کشور در دست اقدام است.
دکتر حاج‌محمد، مدیر‌عامل و رئیس هیأت مدیره مؤسسه جهاد توسعه، در این دیدار از مراحل انجام پروژه و مشکلات و چالش‌های آن گزارش داد. ایشان همچنین از حمایت وزارت جهاد کشاورزی از این پروژه تشکر کردند.
آقای محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، در پاسخ به این گزارش، از تلاش‌های مؤسسه جهاد توسعه قدردانی کردند و تاکید بر این موضوع داشتند که پروژه ساخت شهرهای مولد کشاورزی با تمام توان پیش رود و تا پایان دولت سیزدهم یک نقطه از آن به مرحله افتتاح برسد. ایشان همچنین همکاری بیشتر مؤسسه جهاد توسعه را با سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی در زمینه توسعه کشاورزی خواستار شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *