یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بحث و تبادل نظر درباره شهر مولد کشاورزی دلیران

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، در جلسه‌ای که با حضور دکتر حاج‌محمد مدیرعامل مؤسسه جهاد توسعه و رئیس قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت کشاورزی، دکتر حمیدرضا مقصودی...

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، در جلسه‌ای که با حضور دکتر حاج‌محمد مدیرعامل مؤسسه جهاد توسعه و رئیس قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت کشاورزی، دکتر حمیدرضا مقصودی سرپرست امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه، مهندس جوادی قائم مقام قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت کشاورزی، مهندس امامی مسئول کارگروه اشتغال شهرهای مولد کشاورزی و اعضای کارگروه تعاون و مردمی‌سازی شهرهای مولد کشاورزی برگزار شد، موضوع بحث و بررسی پیرامون سازکارهای مالی و نظامات بهره‌برداری از شهر مولد کشاورزی دلیران بود.
دکتر مقصودی در این جلسه ضمن ارائه نکات فنی اقتصادی پیرامون موضوع جلسه، ابراز امیدواری کردند که با تلاش عالمانه می‌توان این نظامات را به عادلانه ترین شکل ممکن طراحی و پیاده‌سازی کرد. وی همچنین گفتند: شهر مولد کشاورزی دلیران می‌تواند یک الگوی نوآورانه برای توسعه کشاورزی و اشتغال در کشور باشد.
دکتر حاج محمد نیز در این جلسه ضمن تشکر از دکتر مقصودی، گزارشی کوتاه از روند طراحی شهر مولد دلیران ارائه دادند و افزودند: این پروژه با همکاری مشترک قرارگاه تحول نوآوری و پیشرفت کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه در حال اجرا است و همه ذی‌نفعان این حوزه را به مشارکت دعوت کردند.
در ابتدای جلسه نیز جناب آقای دادخواه معاون کارگروه تعاون و مردمی‌سازی، نظامات پیشنهادی این کارگروه برای تشویق و حمایت از مشارکت مردمی در شهر مولد کشاورزی دلیران را مطرح و خاطر نشان کرد: که این نظامات به منظور ایجاد انگیزه و اعتماد در میان مردم و تعاونی‌های کشاورزی طراحی شده است. این جلسه در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *