شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
موسسه جهاد توسعه

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی آبخیزداری و احیای قنوات در استان فارس

آبخیزداری
به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، با حضور گسترده مقامات عالی، آغاز عملیات اجرایی طرح ملی آبخیزداری و احیای قنوات با افتتاح ۴۰۰ پروژه در سراسر کشور و به صورت میدانی در استان فارس کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه جهاد توسعه، با حضور گسترده مقامات عالی، آغاز عملیات اجرایی طرح ملی آبخیزداری و احیای قنوات با افتتاح ۴۰۰ پروژه در سراسر کشور و به صورت میدانی در استان فارس کلید خورد. در این طرح که با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان بسیج سازندگی اجرایی خواهد شد، با هدف رساندن آب به اراضی کشاورزی و با نام از آبخیز تا جالیز نامگذاری گردید.
در این مراسم علاوه بر آغاز عملیات اجرایی "آبخیز تا جالیز" بهره‌برداری از احداث ۱۴۰۰ کیلومتر راه روستایی و بین مزارع نیز آغاز گردید. این تدابیر به عنوان قدمی مهم در راستای توسعه و محرومیت زدایی در مناطق روستایی فارس معرفی شدند.
حاضرین در این مراسم از جمله آیت‌الله دژکام (نماینده ولی فقیه در استان)، مسئولان ارشد مجلس شورای اسلامی اعم از رئیس کمیسیون‌ کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست، نمایندگان منتخب شیراز در مجلس شورای اسلامی، و مدیران ارشد مؤسسه جهاد توسعه و قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت وزارت جهاد کشاورزی و جهاد استان فارس و فرماندهان سپاه فجر، در این مراسم شرکت داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *